Wednesday, January 8, 2014

HERO MASUK SEKOLAH

Posted by erienaerin at 10:18 PM
Ahad 5hb Zikry dah mula sekolah.pergh...macam nak tercicir gak jantung aku nak tinggalkan dia kat sekolah.EMO ea?geli je.....aku rasa Zikry kecik je lagi.hmm...susah nak gambarkan mcm mana.rasa mcm masa tu pantas sangat ke?atau aku tak boleh terima hakikat yang anak aku dah besar?oh ye....mungkin.

Masa nak pilih sekolah untuk zikry,tak tahu nak hanta kat sekolah mana.lagipun masa cari tu dah nak dekat akhir tahun.banyak tadika yang dah penuh.siap cari kat GOOGLE ok.last2 jumpa TADIKA AD-DIN....tengok macam ok je.takpela....lagipun baru K1.untuk kenal huruf dengan math,Alhamdullilah Zikry ok.mewarna ngan melukis pun dia dah mahir.sekarang ni biar dia belajar berkawan je.kalau kat rumah kena kurung jela jawabnya,huhuhu....

Tak banyak gambar aku dapat amek sbb mak2 yang lain pun nak amek gambo gak.takpela,janji ada untuk buat kenangan,Hero masuk sekolah.







0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting