Wednesday, December 30, 2015

Selamat tinggal 2015

Posted by erienaerin at 1:58 AM 0 comments
fuh..fuh..fuh...tiup habuk sikit.bertahun dah tinggal,bersawang n sampai hilang ingatan jap*lupa password*....hmmm....lama sangat x menjengah,td baru baca komen.....sorry

perkembangan terbaharu xde yg menarik kecuali badan je makin bertambah kembang,bhahaha....kehidupan macam biasa lah,x lari dari menjadi tarzan atau hulk kat rmh ni.kalau keluar rmh pun bila nk pg rmh abah aku ngan beli barang je.selebihnya dok terperap dlm rumah mcm dracula gamaknya.

Jadi di sebabkan dok terperap kat rmh aku ada hobi baru...ngadap citer korea.errr...x mencabar langsung kn.ntah mcm mn la aku boleh terpengaruh ngan kawan aku ni.biasanya kalau  korea ni aku layan Running Man je.ni tgok dramanya...huhuhu....terharu.tapi jangan suruh tgok drama org kita ye...mmg dari dulu x suka,hehehe.....

Hmmm,2016 pun nak menjengah...anak pun dah nak sekolah.tahap busy tu blm nampak lagi skala berapa utk 2016 ni.jadi,xtvt menternak tahi mata pun dh nak habis la jawabnya.hihihi....untuk 2015 ni alhamdullilah,xde perkara menyedihkan untuk keluarga kami.tapi.....


Kami ada 3 ahli baru.bulan 6 lepas aku selamat bersalin anak lelaki sorg lg...hihihi


Bulan November lepas adik kesayangan aku bernikah


Disusuli plak kakak sulong aku...


Tinggal yg bongsu jela yg masih bujang skrg ni.mudah2an bertambah la cucu tok hasim tahun depan ye,hahaha....production aku berehat sbb nk bagi laluan untuk kakak dan adik2 aku plak,kahkahkah....

Welcome 2016....dengan bertukarnya tahun dan inshaAllah usia juga akan bertambah,semoga amal ibadah pun bertambah juga.semoga apa yang di rancang,dapat dilaksanakan dengan izin-Nya kerana hanya Dia sebaik2 perancang.yes,be positif!!

Wednesday, January 8, 2014

HERO MASUK SEKOLAH

Posted by erienaerin at 10:18 PM 0 comments
Ahad 5hb Zikry dah mula sekolah.pergh...macam nak tercicir gak jantung aku nak tinggalkan dia kat sekolah.EMO ea?geli je.....aku rasa Zikry kecik je lagi.hmm...susah nak gambarkan mcm mana.rasa mcm masa tu pantas sangat ke?atau aku tak boleh terima hakikat yang anak aku dah besar?oh ye....mungkin.

Masa nak pilih sekolah untuk zikry,tak tahu nak hanta kat sekolah mana.lagipun masa cari tu dah nak dekat akhir tahun.banyak tadika yang dah penuh.siap cari kat GOOGLE ok.last2 jumpa TADIKA AD-DIN....tengok macam ok je.takpela....lagipun baru K1.untuk kenal huruf dengan math,Alhamdullilah Zikry ok.mewarna ngan melukis pun dia dah mahir.sekarang ni biar dia belajar berkawan je.kalau kat rumah kena kurung jela jawabnya,huhuhu....

Tak banyak gambar aku dapat amek sbb mak2 yang lain pun nak amek gambo gak.takpela,janji ada untuk buat kenangan,Hero masuk sekolah.







 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting