Friday, April 20, 2012

KISAH MISTERI RAMBUT DI SUATU MALAM JUMAAT

Posted by erienaerin at 11:55 PM
Nampak tajuk tu?macam MISTERI JAM12 la plak,hihi....tgh malam2 buta ni teringat plak 1 kisah dimana tahap kesengalan aku telah tercabar dek gambo yang membuatkan otak aku terkelip2 macam lampu kelap kelip di malam raya.

Ceritanya gini....sepupu aku ni ceritakan ler pada aku kisah seram yang terjadi di depan matanya masa dia tersedar dari tdo...dia kata,masa dia tersedar dari tdo,dia nampak tepat depan mata dia sesusuk tubuh lembaga putih lalu terus tembus ke dinding....wah,macam cerita SUNDEL BOLONG plak.

Aku yang dengar ni rasa seram pun ada gak ler.dalam seram tu,g la wat lawak bangang.jadi xde la rasa seram sangat.maunya x seram...tempat yang aku tgh bersandar sepupu aku kata makhluk tu lalu pada waktu kejadian.haish....nape la boleh terlanding kat situ plak ye,hmmm...

Tengah borak2,aku tanya kat dia rupa makhluk tu.dia kata yang paling jelas,rambutnya panjang.tgh belek2 ipad,aku g ler gatal ngambik gambo sedara aku tu.pastu kitaorg ketawa2 la ngan aksi2 otak separanya.....pastu kan,sepupu aku pun kata laaa,"JAP EA,ATIN REBANGKAN(LEPASKAN)RAMBUT"..................sambil ketawa macam org sewel,aku pun amek ler gambo dia.
Aiceh....baring meniarap lagi tuuuu.....dia tanya,"SERAM TAK KAK RINA?".........aku pun jawab ngan yakin dan jayannya,"ALA.....X SERAM LA....NAK SERAM WAT LA REAL SIKIT,HAHAHA".....then aku petik la sekali lagi......tiba2....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dalam keadaan meniarap macam gambar yang mula2 tu,macam mana bole rambutnya jadi cenggini?siap ada lebihan lagi kat bawah katil tu.....mula2 aku wat x endah la sbb aku yang ngambik gambonya.jadi,xdela aku rs seram.tapi bila adik beradik aku,abah,pakcik,makcik.....wahhhh 1 kampung nk di sebut.....sambung semula,bila semua tgok gambo ni diaorg kata seram,aku plak yang takut.katanya ada yg menumpang kat rambutnya!!!!!!haish......nak jgk bergambo bagai...

Jadi,motif cerita ni.....gunakan la REJOICE....guna jari pun boleh!!!!!!!hihihi....terserah pada masing2 punya pandangan la terhadap gambo ni.bagi aku,mmg seram ler.sbb knp kepalanya bole tinggi sgt dan knp bahagian kanan terlalu lebat.padahal posisinya bergambo,sama jugak.xkanla rambut sepupu aku bole berlambak macam langsir tingkap ni.apa2 pun renung2kanla.....huhu....

2 comments:

TiraPengemis on April 23, 2012 at 7:33 AM said...

serammmm la....ayoyoyoyoo

ikaa sharin on April 29, 2012 at 12:45 AM said...

serammmm !

#hye tuan tanah . jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :D

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting