Saturday, September 18, 2010

makan,makan,makan

Posted by erienaerin at 10:14 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ

dari bangun pagi tadi hidung aku gatal2.bersin2 mcm nak tercabut dah hidung.mata pun dah tercepet mcm belalang.ni semua angkara SOTONG GORENG TEPUNG yg aku bedal sepinggan malam tadi.celebrate birthday kat RESTORAN SEAFOOD,so mestila order seafood,ye x?hihihi....
aku ngan hubby "kalah" sikit bab sotong,udang ngan ketam ni.tp benda dah sedap,telan jela kan?gila ko xnk makan menatang ni.bab makan mmg xde pantang.bedal jela....bersin ke,gatal ke,x dulik janji makan,hihihihi...
masa kecik2 dulu abah mmg jaga sgt bab2 nak bedal seafood ni.al-maklum,bdk kampung...kaki mesti ada cop duit syiling 1sen(skrg dh licin berkat ikut pantang abah).kena plak abah nelayan.dulu senang giler nak dapat udang,ketam,sotong.mcm g pasar je,nak brp kilo bole dpt.tp skrg...hampeh..rezeki dah x mcm dulu.berbalik pd citer td,adik ngan aku mmg byk syiling tp kakak ngan abg aku xde la plak.bila abah bwk blik udang je,aku ngan adik mst x dpt mkn pnya.sampai aku bertanya pd abah,"nape ada kudis xbole makan udang?"aku x faham apa kena mengena udang ngan kudis.ti abah cakap,"x bole,ti kaki tu gatal"......haaaaaa,sekarang ni kena tanya diri sendiri la...kenapa hidung gatal?PASAL MAKAN SOTONG LAAA....hahahaha...eh,tp jgn silap pk.hidung aku bukan berkudia tp resdung.....
ni ha gambo aku g jalan2 cari makan,hihihi...









kedai makan yang aku pergi ni kat KG PASIR PUTIH....masakan ngan harganya okla.cepat pun ye gak...tinggal lagi xde set macam kat SENIBONG.aku pernah sarankan kat member aku n dia pun bawa family dia ke sana.member aku pun cakap murah...pasni aku nak makan kat mana lagi ek?hihihi....kalau fast ood dah biasa sgt,boring lak.tp,skrg ni aku nak tgu kedai nasi penyet tu buka....nyum~nyum~yum...

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting