Monday, September 20, 2010

pagi yang terang kini sudah gelap

Posted by erienaerin at 2:53 PM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ

jap je dah petang....rini hubby keje malam.aiseh....ni yang aku menyampah ni.2 minggu yang pasti wat aku kelam kabut....huargh!!!bersiap untuk menjadi flashwoman!!!
td masa balik rehat tengahari,ada sesuatu telah terjadi yg membuatkan aku tersenyum sampai habis waktu rehat...apakah kejadian itu?waaaaaahhh....ZIKRY MINUM MILO GUNA BOTOL,hahaha....jakun giler aku!!!!gila ko x happy.dah 1 1/2 anak aku xnak guna botol.td baru dia menunjukkan skill hisap botol,hahaha....
harap2 la dia nak menghisap botol pasni.td mmg klaka tgok dia,yela baru mula2 nak sesuaikan kat mulut dia...mmm,comel anak ummi hisap botol.kalau x,asyik nak ngemping je,hihihi...ish???brp bnyak botol dah aku taip ni???huh...
sebelum ni kalu g beli barang2 zikry,mesti terjumpa botol susu yg cantik2...nak beli kang nak watpe plak,xkn aku plak nak guna.tp kalau pasni zikry nak guna botol bagus juga senang nak gerak g mana2.kalau x ssh gak nak wat kerja sbb dia nak ngemping je.kena plak tgh drive,selamba je dia panjat kat riba aku.dahla aku bawa kereta manual,auto xpela juga.kalau cuti,alamatnya aku kena berlingkar la depan tv dgn zikry,hihihi....
pas bersalin,aku xde ambil apa2 untuk merancang kelahiran anak.cuma aku mmg bagi zikry susu sepenuh masa,2 sahaja....itu pun sbb kawan aku pernah mengesyorkan pada aku,langkah2 utk menjarakkan kelahiran tanpa perlu menggunakn pil atau kaedah lain.alhamdullilah....berhasil......so sekarang,tgh menunggu plak,mana tau pasni kalau ada berita baik ke,hahahaha....insyaAllah.....

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting