Friday, September 17, 2010

17HB,SEPTEMBER.2010

Posted by erienaerin at 3:17 PM
Alhamdulillah....genap sudah usia ku hari ni 26 tahun.jeng~jeng~jeng....dah tua dah ye?anak baru sorang.bila nak tambah lagi?hihihi...belum ada rezeki...aish,mcm org tnya plak,hihihi...
rehat tadi sempat g rumah mak abah...sekejap pun jd ler.bukannya apa,klu birthday aku org len x igt xpe janji mak aku mesti ingat.kalau x,confirm aku sedih...nasib baik tahun ni hubby ingat.sensitif la plak bab birthday,hihihi...
hari ni baru naik keje.lama gak aku amek cuti.dari rabu minggu lepas.byk ler gaji kena potong bulan ni.dah lama aku x ngadap blog ni.cuti pun cuma ngadap FB....al-maklum,ada byk gambo raya,excited la kononnya,hihihi...
errmm,apa aku nak tulis lg ek?blurr......idea belum mai lg lorh....arrr...bosan!!!

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting