Tuesday, January 3, 2012

BUBYE 2011

Posted by erienaerin at 5:37 PM
Dah 3hari masuk tahun baru iaitu 2012.tahun yang di katakan akan berlakunya pengakhiran alam semesta ini.masa sambut tahun 2000,aku masih lagi tercanguk kat tingkatan 4.huh,sekarang ni umur ngan berat badan pun dah naik angkanya beb!

Hari ni aku rasa nak mengepo tentang kejadian2 yang berlaku dlm keluarga aku pada tahun 2011.tapi aku ni bukan ada diari pun jadi x semua la yang terjadi bole aku citer kan.

Tahun 2011,bermula ngan mak aku resign pas keadaan kesihatan tak mengizinkan.mata mak dah x berapa nampak untuk wat kerja.pastu,disusuli ngan perkahwinan adik kesayangan aku.majlis perkahwinan yang mula2 di rancang dengan baik tetiba bertukar ngan kejadian kaget.mau taknya,sepanjang majlis berlangsung hujan turun ngan lebatnya.tapi alhamdullilah,walaupun hujan lebat tetamu yang hadir pun dtg macam hujan yang lebat tu,huahuahua.....
Ni mak ngan kakak aku.

Pas 2 hari majlis adik aku,mak aku kena serangan stroke.bahagian belah kiri badan mak x bergerak.mak masuk spital HSI.

Bulan march....kakak ipar aku bersalin....dapat baby boy.kena operation sbb baby dia songsang.
Amek gambo pas baru bangun tidur,hahaha
Adik aku,mama n Darwisy
 
Bulan April.....Zikry 2 tahun!!!

Bulan May,celebrate hari ibu untuk aku n mak

Bulan 6,bulan yang di nanti,hihihi....
Nak beranak pun merayap g....saje je nak menyibuk tengok highway baru g desaru.
yeh~yeh...diriku yang tembam.gambar last sebelum bersalin.
29hb,6.2011....lahir lah Aqilah......
Aqilah Binti Sahrezal...3.27kg

Bulan July,adik aku lala masuk ILP
 
 Bulan ogos 3rd Anniversary aku :)

Bulan september.....banyak peristiwa....
Hari raya
Birthday hubby

Adik aku,mama kena rompak.abih dah kepala kena takek mcm kelapa.Bertambah sedih,dia keguguran.
Birthday aku
Mak masuk ICU



Bulan October....genap usia abah 55tahun....

Bulan November~December,mak balik dari spital dan adik bongsu aku mirul,dah habis SPM.

Hmm,berakhirnya tahun 2011,semoga dengan izin Allah berakhir juga la kesedihan kami untuk tahun sudah.semoga kehadiran tahun 2012 ini,membawa perubahan ke arah kebaikan untuk kami semua.err..kenapa ea tiap kali tahun baru mesti ada azam baru?aku?x payah nak ber azam sangat la,huhuhu....xtau nk bubuh apa lg.layan DVD plak ar,ngeh~ngeh.....


2 comments:

Cik tikah on January 3, 2012 at 6:14 PM said...

mcm2 terjadi yer. paling kesian yg kena tetak kepala tuh. adoii!

erienaerin on January 3, 2012 at 6:19 PM said...

yup...skrg ni bila adik g jln,org ingat dia pengkid....adeh...teruk tol

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting