Wednesday, January 4, 2012

KETINGGALAN KTM DOH

Posted by erienaerin at 4:23 PM
Orang lain dh meleleh air mata ngan hingus,aku baru nak tercangguk ngadap citer OMBAK RINDU.bulan lepas hubby tanya aku,ada ke novel OMBAK RINDU....of course la ada sayang oi....dah khatam byk kali gak.hubby tanya sedih sangat ke citer tu sampai member dia boleh tangkap leleh.dgn yakinnya aku bgtau mmg sedih la klu menghayati habis novel tu.filem?guwe ngak tau dong...

Nak g panggung,xde maknanya....nk amek ASTRO FIRST?x payah ler nak gatal2 tangan g tambah bil ASTRO yang dh sememangnya klu g PIZZA bole kenyang tu.aku tunggu punya tunggu,akhirnya adik aku g beli DVD.hehe,wajib pinjam.,
Ok,ini aku punya pandangan pasal citer ni la.....jawapannya,semestinya TAK BEST LANGSUNG!!!nak nangis?lagi la xde masa.baik aku baca novel lagi best.nasib baik x g panggung,maunya aku tido.tau la citer yang dalam novel tebal tu x boleh nak sumbat semua jadi filem yang hanya di tayangkan dalam masa 2 jam.tapi sepatutnya,sumbat jela citer pasal si minah kampung ni yang sedih2.ni x,balik2 citer terpeluk2.tu pun orang boleh nangis ke?x faham aku.dah la tu,citer terkerat2 lak.haish pening aku.

Kalau aku nak komen ketidak puasan hati aku pasal citer ni,mmg panjang ar.tapi kang cam emosi plak.dah ar tengok DVD pinjam lagi nak kecoh.aku rasa lagu citer tu lagi best dari citernya.hmm,boring,boring,boring.baik tgok MISTERI JALAN LAMA,huhuhu....



1 comments:

apakatahatiku on January 25, 2012 at 9:07 PM said...

haha..sabar2 tarik napas sat. hihi.. cerita tu boleh lah dari langsung tak best.

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting