Monday, January 2, 2012

BALIK KAMPUNG...OoOoO...BALIK KAMPUNG

Posted by erienaerin at 11:50 PM

Selamat tahun baru di ucapkan kepada pakcik selamat dan mereka2 yang selamat,ahakz....apa aktiviti yang korang wat cuti2 ni?aku?guwe balik kampung,ohoi....hubby kerja jadi aku bawak ler anak2 aku balik kampung.adik aku blm balik asrama jadi dia la yang teman mak kat rumah,aku g merayap,hahaha.....

 Sebelum balik kampung,posing dulu kat depan bunga2 yang aku ternak tu,hahaha....bunga orkid yang telah togel pun.
 Handsome kan anak aku?haha...eh,anak aku suka hati ar nak puji.xkan aku nak suruh orang yang puji lak.
 Haaa,ni tempat abah aku letak bot...tong2 tu guna untuk ternak kupang.tapi bukan abah aku yang ternak.abah aku tangkap ikan je....
Tu dia.....Encik Hasim yang hensem,hehehe....
Sibuk sangat nak naik bot atuknya.....x gerak pun xpe,janji dpt naik lorh.....

Ni adik sedara aku.dia la yang masak kan untuk abah ngan adik aku.rumahnya sebelah je ngan rumah abah.
Sama tak muka kitaorang?dah sedara mara,mesti la sama kan....ngeee....
Sebelum balik,nyibuk tengok diaorang ni ngemas ngan bakor dedaun kering
Aktiviti bergotong royong,huhuhu....
Gemuk eh?hahaha....ada aku kisah?
Awek2 ni,anak kepada adik sedara aku...dalam istilah lain,semestinya la anak sedara aku

Sebenarnya x jauh pun kampung aku....dalam beberapa kilogram kilometer je.boleh g balik 5x dalam 1 hari.tapi apa kejadahnya ulang alik 5x ye x?xde motif langsung.ada masa ti nak balik lagi.nak g honggat pokok rambutan belakang rumah abah.dah berwarna warni tu.nyum~nyum.....ti sembang lagi.anak guwe mau bobok.daaa......

2 comments:

Cik tikah on January 3, 2012 at 7:05 AM said...

bestnya dpt balik kg :)

erienaerin on January 3, 2012 at 10:54 AM said...

kampung yang dah x mcm kampung....klua simpang je dah berderet kilang2 :(

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting