Sunday, May 20, 2012

KISAH MALAM MINGGU YANG SUDAH

Posted by erienaerin at 1:31 AM
Malam minggu la weh....hmm,aktiviti rini juz siapkan order apam polkadot untuk member aku 200pcs.tu pun punya la kelam kabut ngan kerenah cintaku berdua ni.boleh ting~tong aku.jap zikry nangis,jap laginya kang Aqilah plak.adeh stress otak berjambul aku.

Masa malam minggu 5/5/2012 ,aku ngan adik2 aku g merayap kat pasar karat.xde kerja la tu,huhuhu....motif?xde pun....saje g membazir minyak.kalau dh namanya mlm minggu,nk cari tmpt parking tu mmg boleh tercabut kaki.dahtu tgh jalan punya jalan,g gatal2 singgah wat ukiran inai.haaa,1tangan RM5.tu pun adik aku yg bayarkan,klu x...xde maknanya nk wat.baik aku beli makanan,huahuahua(ketawa org kedekut)



 Malam minggu 12/05/2012 plak xde kerja g merayap rumah pakcik aku kat Punggol,singapore.nak ngelak jam kononnya,sampai terbabas ke Paya Lebar.plak tu aku x bawak GPS,gegel jap lutut guwe.nasib baik hubby x bising.belok sana belok sini,sampai gak Punggol....singapore kecik,jangan risau kalau sesat ahaks....

Dah melepak  ngan makan2 kat rumah pakcik aku,dia ngajak plak merayap.pusing punya pusing,kaki aku rasa nak tercabut dah.haaaa....kalau bab ni,hubby mmg bising punya.sbb dia x suka nak menapak.disebabkan kepenatan nak berjalan kaki lagi,kitaorang naik ler LRT.cenonit je...kalau MRT,panjang.


Hahaha...muka yang tengah kepenatan berjalan kaki.


Masa aku tgh sibuk beli tiket,aku terlupa kan Zikry...kesian anak aku.x memasal meraung kat situ gara2 tersepit gate,x bahaya pun gatenya.sibuk sedaranya berlari,dia berekor.....x memasal dpt benjol,huhuhu....(masa aku kecik2 dulu pun selalu gak tersepit gate ni,hihihi)

Tapi malam minggu kali ni,dok rumah ngadap tenet ngan tv jela....sok hubby ot,cari pasal la tu kalau ngajak merayap malam ni,hihihi....masa arwah mak ada,malam minggu cenggini,kalau x g pasar karat atau pasar borong pandan,dok melepak kat kedai mamak bedal tose ler gamaknya.arwah mak mmg suka berjalan,haaa,kalau bab tu mmg kitaorg jangkit.kalau x meryap,alamatnya berborak ler sampai ke subuh.dengar cerita mak dulu2,mmg best...sedih,klako,seram semua ada.tapi sekarang,xde lagi la cerita peneman di malam minggu kami.aku rindu sangat kenangan tu....rindu sangat nak berkepit baring bawah ketiak mak...hmm,rindu sangat2.......

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting