Saturday, September 21, 2013

3 BULAN

Posted by erienaerin at 10:01 AM
~Weeee~....kejap je Muhammad Zakwan dah 3bulan.perut aku masih lagi belum sembuh.masih sakit lagi.tu ler,dari dalam pantang lagi x reti dok diam.merenyah x sudah.amek ko,padan muka.makan pun bedal semacam.haish....

Tak sangka plak anak no 3 baru merasa kena belah perut,huhuhu...tapi rasanya kena belah lagi best kot.serius....xdela nak nunggu kat wad bersalin lama2.cuma nak menjaga luka tu yang hampeh....banyak sangat nak kena pantang.masalahnya aku ni pantang jumpa,semua nak di balun.haish....badan pun dah membadak.


Dalam masa 3 bulan menjaga Muhammad Zakwan,Alhamdullilah,xdela payahnya.malam pun x meragam.menangis pun bila buang air ngan rimas.nak menyusu tu memang biasa la menangis,xkan 3bulan dh pandai hanta msg nak susu kot,huhuhu....

Tapi yang meragamnya,Aqilah pulak...adeh,anak dara sorg ni.merengek x sudah.semuanya nak kena dengar cakap dia.melalak x stop mmg kena tambah ler ngan aku.xleh beb...mmg bengong jap otak aku kalau dgr nangis+terpekik ni.




Muhammad Zikry plak dah menunjukkan tanda2 hebat seorang abang,hahaha....bila nampak aku sibuk,mesti dia cakap,"xpe,ummi buat kerja...zikry jaga adik"...pergh,terharu beb,hihi...mudah2an,elok la perangainya sampai dewasa nanti.tapi kalau dia dah ngadap game,mmg hampeh la nak minta tolong,huhuhu.....






Suka sangat tengok gambo diaorg ni...lagi2 la Zikry yang dah pandai beraksi....yang geramnya,dia suka sangat wat memek muka bukan2......jadi x banyak sangat gambo dia yang tersenyum comel.haish...anak...anak..

Penat macam mana pun,stress tahap gaban pun,ummi tetap sayang anak2 ummi lebih dari segalanya....doa anak2 ummi la yang akan ummi bawa bila ummi xde nanti....adeh,emosi la plak.gilos!!

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting