Wednesday, September 18, 2013

BIRTHDAY KAMI

Posted by erienaerin at 10:30 AM
Dah lama tak menyemak kan cerita2 aku yang ntah apa2 dalam ni...rini juz nak sumbat gambo kenangan birthday aku n hubby yang hanya selang 5hari je....huh,xnak kongsi kek.nak juga potong kek sendiri,hahaha....

Ada yang pesan x elok sambut birthday sebelum tarikhnya....ya ke?mcm mengarut je ek....xpela,apa2 pun tahun ni dapat kek hazelnut...huhu,terharu!!tapi kek hubby aku buat sendiri.lagi sedap dari SDS punya,hahaha...perasan!!!

Yang ni,kek hubby...PECAN BUTTERSCOTCH
                                                menambahkan lagi kegemukan aku ni,yeppi~

Yang ni plak kek aku...HAZELNUT CAKES
                                                               Banyak giler lilin,hahaha....






Semoga dengan bertambahnya usia+angka,bertambah lah juga amalan2 yang baik,kesabaran dan kasih sayang.Terima kasih ya Allah,masih memberi peluang utk bernafas hingga saat ini.

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting