Saturday, December 31, 2011

U KNOW MERAPU?HUH...........

Posted by erienaerin at 10:00 PM
bila tengok tarikh.......fuhh...lama dah x wat entry.aku mmg bz bangat deh...lagi pun dok terperuk kat rumah,idea pun x mai g....aku xtau nak citer pasal apa.nak citer pasal kucing,aku x bela kucing.nak citer pasal ikan emas ke kumbang berlaga pun,aku x ternak menatang tu.

Hmmm,nnt cari mood lebih2 sikit,baru bole kepo2 g.menulis sbb suka2,jadi....update blog time suka2 la jugak,huhu......arghhhh!!aku benci wat entry masa xde mood.macam budak tadika jwb peksa spm plak.hampeh....

2 comments:

Aida Omar on January 2, 2012 at 10:26 AM said...

betul2 kalau tak ada idea nak tulis memang tak menjadi la entry.. hehe. Aida pun pernah macam tu gak dekat 2 minggu lost idea.

erienaerin on January 2, 2012 at 11:13 PM said...

yela aida,pastu kaku sambil terkebil2,huhuhu...

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting