Sunday, October 21, 2012

NI BUKAN TEBIAT TAPI TABIAT

Posted by erienaerin at 3:30 PM
Dah brp hari x ngadap lappy comel ni.salah satu sbbnya ialah line lembab cam siput vavi.nak tgu loading tu,termenunggggggg lama gila.rasanya kalau Aqilah baling mainan@tarik rambut aku pun aku masih dok melangok ala2 tekun gitu.last2 keluar TRY AGAIN.xpayah pk panjang baik shutdown lagi elok dari membangangkan diri camtu,silap2 air liur pun boleh keluar,chettt...

Alasan kedua aku ialah ngabiskan masa sambil terbongkang baca novel bersama ngan hero n heroin aku.tapi diaorg idak ler baca novel.aku bagi diaorg colour n kertas,biarkan diaorg meluahkan kreativiti diaorg tu sambil aku berbahagia baca novel,bha~ha~ha...plak tu cuaca wat mata rabak je tapi hampeh,x dpt nk tdo siang,hua~hua!!!

Berbalik pada kisah yg aku nak menyemakkan kat cni,iaitu tabiat aku yg suka baca dan kumpul novel.kemarin aku g la mencari novel ADAM DAN HAWA karya AISYA SOFEA.ni gara2 terpengaruh drama la ni.penat gak nak tunggu episod ke episod.xtau sabor la katakan,hahaha...tapi kesian,penat mencari tapi x juga jumpa,hampeh.....

Last2 aku beli novel UDA&DARA karya AISYA SOFEA,walaupun dah lama keluar.lagi satu aku beli KAN KUKEJAR CINTAMU karya FAUZIAH ASHARI.dipendekkan cerita,aku frust giler ngan novel UDA&DARA.aku rasa kalau aku ngadap DVD,confirm la aku dah lajukan.serius bengang giler ar.setengah buku tu cerita yg sama je.x sudah2 makan,makan,makan pastu gaduh pasal kisah yg bagi aku tak mencabar otak langsung.sorry ye....


Kalau la novel ni aku pinjam org dah seharusnya aku berhenti baca dan pulangkan.tapi disebabkan aku beli,wajib la aku habiskan membacanya dgn perasaan yg geram sgt.cam sewel la plak aku pk,emosi sendiri.senang cerita aku terpengaruh dgn kulit novel ni la,bengong!

Tapi kalau org lain kata novel ni best tu terserahlah pada masing2.lain org kan lain pendapatnya.tapi bagi aku,dah tinggal suku baru la aku boleh layan novel ni.tapi tu pun pada aku masih xleh terima otak tntg watak ABANG MAN dlm novel ni.baik yg bagi aku agak melampau la untuk seorang manusia.hampeh....
 
Sebelum ni aku pernah x baca 1 novel tu gara2 aku bosan giler jln ceritanya.tak sampai setengah buku,aku terus x baca2 lagi.x sudah2 cerita pasal oversea.pegi tmpt tu la pegi tmpt ni la.pastu kan,bila aku nak beli novel dia yg lain,aku mcm teragak2 la tapi nasib baik novelnya yg lain ok cuma 1 tu je yg wat aku bosan giler.macam baca buku untuk melancong plak.

Harap maklum ler,aku ni terlebih menghayati kalau membaca.jadi bila terlebih emosi tu bagi aku normal la.apa2 pun aku nak sambung plak novel FAUZIAH ASHARI.harap2 novel ni x wat aku frust.
buat masa ni,FAUZIAH ASHARI blm wat aku frust,hahaha.....





0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting