Monday, October 1, 2012

YANG BENARNYA....AKU MASIH SAYANG SAMA KAMU

Posted by erienaerin at 2:50 PM
 MOOD SEKARANG NI  : JIWANG

Semalam pakcik aku dari Permas Jaya datang.aku panggil pakcik aku ni ayah.ayah dtg sama isteri,anak,menantu dan cucunya.diaorang dtg melawat abah yang dah klua dari spital.aiseh....aku lupa la plak nak cerita pasal abah aku,huhuhu.....xpela,nnt aku mengepo cte pasal abah plak.

Jadi rini aku bukan la nak mengumpat pasal pakcik aku tapi aku nak mengepo pasal anak perempuan dia.lepas diaorang balik je,boleh la plak aku dok tangkap jiwang sengsorang.haish....masa tu la baru aku perasan terlalu jauh sangat aku dengan dia.kenapakah jadi begitu???

Epy...yup,tu la gelaran yg aku panggil utk sedara aku ni.dia jenis peramah,penyayang dan manja.ada rupa yang menarik ala-ala Raja Erma masa muda2 dulu.w`pun dia lagi cun dari aku tapi knp aku yg selalu kena ngorat ek?hahahaha....perasan.dia muda setahun dari aku.sensitif pun ya juga.tapi persamaan kitaorang,kita suka wat keje giler!!!

Aku rapat sangat ngan dia masa pas habis sekolah.tdo sama,makan sama,minum sama,mandi je x sama.bila boring2,kitaorang g tengok wayang.sampai pernah menapak jauh2 tidak sbb duit x cukup nak naik bas.kadang2,w`pun kitaorg tgh byk duit,dia ngan selamba badak akan merembat novel atau majalah kat kedai  buku.mmg hati kering minah ni.tapi makanan dia x pernah rembat.

Hujung minggu,kitaorg bergilir tdo kat rmh masing2.balik je kerja,aku ikut ayah balik rmh Epy.nnt mcm2 cerita la kitaorg cerita.biasa ar muda2,cerita pasal pakwe x sudah.normal kan??xkan nak cerita politik,ye x?

Pernah kitaorg kena lastik dgn nenek kitaorg sbb nenek kitaorg ingat kitaorg ni pasangan yg tgh dok berdating....hahaha kelakar gila.padahal cucunya 2 2 perempuan.masa tu epy mengamuk habis.dahla tgh dok feeling2 meluahkan perasaan,kena lastik plak.maunya x mengaruk.sekali tgok,nenek aku daaa.....

Lepas Epy dapat sambung belajar kat Terengganu,terus terputus hubungan kitaorg.hmm....dan akhirnya renggang.terlalu jauh hubungan kitaorg,sampai la Epy bertunang.baru kitaorg jmpa semula.tapi x serapat dulu.bila Epy berkahwin  je,terus hilang keakraban tu.

Sekarang,anak Epy pun dah 3 orang.comel2 plak tu.terasa masa sangat pantas berlalu.aku bole terbayangkan lagi kegembiraan kitaorg wat dajal.bergelak sakan macam xde masalah dlm hidup.hmm....rasa rindu semua tu.terasa jauh sangat keakraban kitaorg yg dulu.hmm...untuk Epy,serius,aku tau yang aku sayang bangat sama kamu.(tamat sudah kisah jiwang karat untuk malam ni)
(gambo ni rembat kat FB hubby dia,hihihihi....)

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting