Monday, October 29, 2012

DEMAM,DEMAM DAN DEMAM

Posted by erienaerin at 5:58 PM
Dah berapa hari panas terik.segala benda yg bole dibasuh+di jemur,aku humban keluar.tapi bila dah kering plak jadi 1 hal.xde lain ler,malasnya rasa nak melangok melipat kain baju yg dah kering tu.adoyai.....mula la kaki aku ni rasa nak sesemut la kerengga la,haish.

Hubby ngan anak2 baru je baik dari demam.mungkin x tahan ngan cuaca sekarang ni kot.risau giler masa rasa badan hubby ngan Zikry dah mcm cerek kena jerang.nasib baik badan aqilah x brp panas.agak2 panas sangat,aku terus mandikan Zikry ngan Aqilah.baru la suhu panas diaorg turun.

Macam2 gaya nak bagi si kecik berdua ni makan ubat.x kira la nangis mcm mana pun aku sumbat gak ubat.tapi bila diaorg dah termuntah,kesian plak tengok,haish...skrg ni,cuma tinggal selsema ngan batuk je xnak nyah dari anak2 aku.pastu mula la masing2 berlawan batuk.aku nak minum air sejuk pun dah kena sembunyi2,kalau x mesti  Zikry minta.

Pagi tadi aku bawa Aqilah g checkup,berat badan Aqilah turun la plak...mugkin pasal demam kemarin.patutnya 2blan sekali baru g checkup tapi disebabkan berat badan dia menjunam,bulan depan kena pergi lagi.agak2 berat dia x ok,kena bawa jumpa doktor la gamaknya.

Aqilah xde masalah sangat nak hisap botol tapi dia cuma hisap botol bila ada mood jer.kalau aku dah dok bergolek sebelah dia,mmg dia humban la botol susu dia pastu dok menempel kat aku.makan plak x brp banyak sgt,dah tu cenonit je.

Sekarang ni,aku plak rasa melepak.plak tu kepala otak aku kenoning giler,kena plak cuaca membahang.pergh....mmg bole wat aku jadi mabuk ar.harap2 janganlah demam.maklum ler,aku ni kalau dah demam telebih mengada2,kalau x terbongkang seminggu bukan demam namanya,hihihi....

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting