Wednesday, October 3, 2012

VIOS UNTUK AKU?THANKS HUBBY!!LUV U

Posted by erienaerin at 9:08 AM
Tengah menyibukkan diri kat dapur,dengar hubby beri salam.aku tinjau ke luar.eh?keta sape plak hubby bwk blik ni?dgn semangatnya aku bkk grill semata2 nak mengepo tanya mana keta kami yg cumil tu.belum sempat tanya,hubby dah tersengih2 mcm pengantin plak sambil menayang kunci yg ada tertera logo TOYOTA.

Uit?keta kami ke?HAHAHAHA!!!!!biar betul VIOS ni kami yg punya.hubby bagi kunci kat aku.hah,sah2 mmg kami yg punya.ngan gumbiranya aku x sabor nak naik keta.baru je kuar rmh,adeh....teringat anak aku.apa ke bangangnya aku nak tglkan anak aku plak.pas siap2 kan diaorg pastu bawa keluar.mak oi,kaki rasa x jejak tanah je ni.

Baru nak bkk gate,hubby plak panggil.ooo,nak ikut rupanya.....sambil aku tersengih ala2 perempuan melayu terakhir,aku bagi kunci kat hubby.biar ler hubby yg drive.adoyai....lupa plak nak bergambo bagai ngan keta baru ni.maklum ler....hidung ngah kembang kempis.yg aku tau,cuma nak naik keta tu secepat mungkin.x sabarnya!!!!!

Sampai je kat pintu keta,hpon plak bunyi....pergh potong betul laaa.....kena plak aku tekan2 hpon,masih berbunyi lagi.adoooyai.....rosak ke?ni mesti gara2 selalu kena hempas dek Aqilah.aku tekan2 lagi,masih berbunyi......argh!!!!tension giler.belum sampai 3bln pun hayat hpon ni kat tangan aku.ni hpon SAMSUNG ke SAMSENG ni?mcm nak lempar ke longkang je rasanya.

Sambil tekan hpon tu,aku membebel x berhenti marahkan Aqilah.macam la Aqilah tu faham...tapi kesian aku,hpon masih lagi berbunyi.........apa pun tak boleh


Dahla hpon x berhenti berbunyi,Aqilah plak menangis......pergh!!!lagi tambah stress otak aku ni.aku cuba tenangkan Aqilah tapi dia still nangis juga.Last2 hubby panggil aku...........



"Na....bangun la.dah subuh ni.Aqilah nangis tu.hpon dh bunyi pun x sadar ke?"......
Hah??mana kunci keta aku ni??OMG.....mimpi rupanya.erk??bunyi alarm??haish.....VIOS,akhirnya x dpt juga aku naik ko.walaupun dalam mimpi.DAMN!!!.ni la akibatnya terlebih ngadap MUDAH.MY sebelum tdo.oh hubby.....ni semua gara2 kamu,sampai guwe termimpi2 keta ni.HAHAHAHA.......padan muka aku.



0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting