Monday, August 30, 2010

bErurUT pNYe Hal.....

Posted by erienaerin at 10:45 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
Dah berapa hari aku bangun kaki ngan badan aku sakit.kalau turun dari katil tu,dah jejak kaki kat lantai,mmg xleh nak tegak kaki aku.nk tegak tu lama sikit.belakang badan,bahu,kepala semua sakit.pergh!!cakap mcm nenek2 je.tp serius,bdn aku dah sakit sgt.banyak angin rasanya.
kol 9 lebih malam semalam,dengan semangatnya aku g TAMAN CENDANA..tujuannya?aku nak minta berurut ler...pergh!!urat2 aku ni dah bersimpul2 kot.baru je akak tu tekan guna hujung jari,dah rasa cam xnk kasi je dia urut.bukan akak tu ganas tp badan aku dh sakit sgt,tu yg x tahan.tp bila urat dah lembut,best la plak....
paling best giler masa kat bahagian kepala....cam nak meleleh air liur beb...betul..x tipu punya.ngan kak umi ni,dia x ttpkan byran.pandai2 sendiri la nak bg berapa.tp jgnla plak bg RM5....kesian dia,mcm x berbaloi je.penat tau urut org.akak ni urut lama gak,rasanya semalam lebih satu jam dia urut aku.mak sama kakak ipar aku yg syor kan g berurut ngan kak umi ni.
kalau adik aku pandai urut camtu kan bagus.maunya hari2 aku suruh adik aku urut.kak ummi bgtau,selalu2 la g berurut.berurut pun bole mencantikkan bentuk badan.lg 1,ambil la vitamin2@jamu2 yg sesuai.kalau minum jamu,badan x lembik,kulit tegang dan cantik.hihihi....kalau manyak duit,tala kisah punya lorh...tp insyaAllah,ada masa ti aku nak g berurut lg ngan dia.sbb best...!!!

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting