Friday, August 6, 2010

giLEr Kah Aku?

Posted by erienaerin at 5:14 PM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
happy friday...happy ke?hmmm...rasanya xde kot...cuma yg best,sok dh jd sabtu.pagi2 lg mata dh rabak....smlm syok tahap gaban wat si comel cheese tart,dh terbabas sampai kol 4pg.arr...giler.org len wat tahajjud,yg aku plak bantai buat kuih.rajin plak ea?
kalau x kerana hero cilik aku nangis,gaknya sampai aym berkokok aku lanyak wat kuih.dh minat...org nak ckp aku gilos pun xpe,ngeh..ngeh..ngeh..
adakah aku bole di kategorikan gila klu mcm ni?rasanya x kot...bukan gile isim ye,hrp maklum.tp yg penting,aku bole bersengkang mata utk siapkan biskut2 raya yg cantik 2...walaupun rasanya x secantik rupanya dan rupanya x secantik rasanya,hahaha..berbelit.poning palo eden.
actually byk bnd giler yg aku suka buat sebelum aku berkahwin tp dh kahwin pu ada gak aku buat sewel aku ni.
antara perkara "gila" pernah aku wat dalam hidup aku:
1)menangkap anak beranak cicak dlm rumah aku serta rumah nenek aku utk disumbat mulutnya dgn mercun padi samapi mulutnye terbaboo lalu menerbangkannya menggunakan mercun roket.fuhh..best.
2)memberi letusan "telur tembelang" di hadapan adik aku sambil tersenyum dan bersedia utk di perhambat atau di maki.
3)mengira bintang di hadapan rumah abah setiap mlm.(bln pose je,sbb percaya hantu xde)mangkuk...
4)x bole nak bergerak secara stabil,apabila terdengar bunyi "pewittt...awek".mula la aku dh lupa,step berjalan...hina!!
5)jalan melekat ke dinding bila balik singapore(tingkat yg tinggi)...gayat!!
6)pg keceburr ke sungai dlm bln pose,mencari alasan terbatal pose sbb minum air..bangang,dh xnk pose tu g jela mkn ek.
7)berpakat dgn abg aku memancitkan tayar basikal setiap kali malas kesekola.kononnya elak d belasah dgn mak...garang woo mak aku.x g sekolah pun kena tibai tau.
8)x bole senang kalau x dpt dengki org atau dpt ketawa terbahak2.aku bole biol stgh jam kalau dok ngan org skema.
9)membaca novel smpi x igt dunia....pastu skrg ni hbs novel aku kena bedal ngan anai2 kat rmh abah.jahat amat lorh anai2,emangnya lo mkn buku bisa pandai?...
10)bole bershopping sorg diri dan bercakap sorg diri ketika memilih barangan yg hndak d beli....masa tu single lg...
11)aku akan lanyak budak2 kecik sampai diaorg nangis,pastu aku lari..baby kan comel.
ah,byk lagi la bnd2 merepek aku wat...sampai mak aku pernah risau yg aku ni ok ke x,hahaha...apala yg aku merepek petang2 hari ni...yesss!!!sudah waktu utk balik!!!!YA~BEDA~BEDU~!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting