Thursday, August 26, 2010

pEniNg TaHaP gAbAn!!!

Posted by erienaerin at 9:59 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
huh,lama gila dh xde n3.sampai aku lupa camne nk wat n3,ngeh..ngeh..ngeh..mmm,ada citer menarik ker kebelakangan ni?rasanya xde kot.cuma aku bz gaban mengejar target kuih aku,hahaha...mcm operator kilang jg line lak ayat aku ni,huhuhu...
minggu ni 2 hari aku x kerja.mak mertua aku x sihat,so xde yg menjaga hero cilik aku tu.kekasih ku seru dah x bg aku kerja tp aku sayang lak nk berhenti.nak kerja,pk kan anak plak.aish...poning palo den...nak hanto anak aku kat taska@jiran2 aku risau.jgn kata aku je risau,hubby aku,mak ngan abah aku pun membantah habis2an.nk bergantung pd mak mertua aku sgt pun x bole,mak mertua aku dh x sihat,cucu2 plak tgh agresif gaban.lagipun anak aku xnak hisap botol.susunya kena letak dlm cawan,susunya plak yg DUTCH LADY kotak.kalau susu tepung,maunya dia cmpak cawan tu.mulutnya plak mcm mak dia asyik mengunyah je.mkn plak nk nasi lauk kuah lemak.aku risau kalau org lain jg ti org x bole nk melayan kerenah anak aku.
kalau yg jg anak aku family sendiri xpe gak,xde la risau sgt kepala otak aku ni.kalau org len aku was2 lorh...arrr....mcm mana la???
yang penting,sekarang ni aku tgh pening gila babas pk nk kerja atau berhenti.

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting