Thursday, December 1, 2011

DISEMBER@DECEMBER

Posted by erienaerin at 11:22 PM
Masuk je December,maknanya hampir ke penamat 2011 dah.masa tahun lepas,waktu2 mcm ni aku tgh mabuk2 daa.bukan mabuk laut tapi mabuk ngada2 org mengandung.hikhikhik.....aku cuma mabuk masa masak je ok.bau goreng2 tu memualkan.tu pun sebulan je.pastu aku ok.kembali normal n kuat mkn.

Hari ni plak,Alhamdullilah....Aqilah sihat dan x byk ragam.29hb,November.2011,Aqilah genap 5bulan.perkembangan?dh merangkak sikit2.tapi di dera dek hero cilik aku ni.baik2 nak merangkak terus melalak.dtg geram dia,habis Aqilah kena gigit.

Zikry plak nk dekat 3tahun.perkembangan?dh boleh berbual walaupun ayat dia x brp nk faham,huhuhu....dah tahu guna tandas klu nk buang air kecik@besar,tau warna hijau,pink,biru,tau nama ahli keluarga,kira 1-10 tapi ikut mood dia.kalau dtg angin x baik dia sebut hentam je mcm nak bagi no ekor,huhuhu...kalau g kedai,pas amek brg mesti dia letak duit kat cashier walaupun duit tu RM1.kira oklah tu kan.sekurang2nya dia faham nak beli barang kena ada duit.kadang2 klu ada 50sen pun dia ajak ayahnya g KFC,hahaha....!!!

Minggu depan kena bawa Aqilah g check-up.ntah berapa la berat anak aku ni,huhuhu....jgn x naik sudah.kadang2 rasa mcm x percaya je aku ada 2org anak.bila Zikry dtg kat aku,ti dia ckp,"UMMI,NK CIUM"...ti aku jawab"EH,ANAK SAPE NI?ANAK APEK EA?".......ti Zikry marah,"BUKAN!!ANAK AYAH!!"...hahaha....

Syukur Alhamdullilah.pada usia yg hampir bertambah lagi,zuriat pun dh bertambah.mudah2an,kesabaran aku pun akan bertambah.aik?banyaknya ayat bertambah?hahaha!!!hmm,rasanya sampai sini jela aku merepek.ntah apa2 jela n3 aku rini.apa2 pun,adios!!






2 comments:

khair on December 2, 2011 at 9:16 AM said...

hehe...smoga anda brbhgia hingga ke ank cucu... >.<

erienaerin on December 3, 2011 at 1:40 AM said...

Alhamdullilah....InsyaAllah,mudah2an

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting