Thursday, September 6, 2012

BADANG KENA MUNTAH,HAHAHA...!!!

Posted by erienaerin at 3:44 PM
Dari pagi semalam Zikry ngan Aqilah muntah2.xnak makan plak tu.minum air pun muntah.Aqilah pas menyusu pun muntah....berapa banyak perkataan muntah daa.nak kata anak2 aku demam,suhu badan ok.cuma Zikry je melepak.Aqilah masih boleh main2 lagi.

Plak tu malamnya hubby ajak beraya rumah kawan kerjanya.aku mmg malas sikit nak merayap ni.dengan baju n tudung nak iron lagi.nak siapkan hero ngan heroin aku lagi.last2 kol9 baru siap.

Sampai rumah yang kedua je,Zikry dah melepak semula.bagi air ngan makan dia xnak.aku dah risau tengok dia macam tu ditambah lagi dengan bini tuan rumah yang tengah tunggu hari nak bersalin tu masak macam2 untuk kitaorang.pergh...memang risau la.

Dalam kerisauan tu,Zikry dengan jayanya telah memuntahkan segala yang ada dalam kandungan perutnya keatas aku,huahuahua...........aku kaget jap.termenung 5saat.3x sembur,habis aku basah kuyup kat situ.hahaha,bertuah punya anak.

Kelam kabut aku ngan hubby bersihkan Zikry ngan lantai tuan rumah.nasib baik bag ajaib zikry yang sentiasa ada baju dia berdua kitaorang bawa.kalau x,memang x berbaju ler...

Pas bersihkan Zikry,aku dah x masuk lagi rumah tuan rumah.maunya x,kain aku dah kuyup habis.xkan nak masuk g bersembang lagi.balik je,terus kitaorang g klinik.

Tunggu punya tunggu,doktor bagi Aqilah ngan Zikry ubat masuk dari punggung.mengaruk sekali Aqilah.tapi pas buang air besar,anak aku dah nampak ok.Alhamdullilah......

Harap2 anak aku sihat.risau tengok budak2 kecik demam.kalau orang besar xpela,faham nak apa.tapi kalau kecik macam Aqilah tu,nangis je minta dukung.nak wat apa pun kena tinggal.pendek kata kumpulan jambu,APA PUN X BOLEH,huahuahua......








0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting