Thursday, September 13, 2012

BIRTHDAY BOYFRIEND SAYA

Posted by erienaerin at 10:30 PM
Dengan bangganya,mengumumkan bahawa hubby dah bertambah usia,huahuahua.......selamat hari tua....eh salah,selamat hari lahir my love!!!!

Macam tahun yang sudah,gatal2 wat suprise utk hubby.Alhamdullilah,xde suprise untuk aku mcm tahun lepas.sila rujuk disini,hihii....2SUPRISE.aku x masak banyak jenis sbb wat BBQ.tapi yang kesiannya,nak wat suprise utk hubby,last2 dia yg kena hidupkan api utk bakar ayam.haish....hampeh tol.




Malas aku nk wat kek.hubby x minat mkn kek yang manis melekit ni.kalau butter kek dia suka.jadi aku bantai wat pulut kuning jela untuk kitaorang semua.lagi senang.xla nak leceh2.

Kebetulan abang aku dari pahang datang.jadi meriah ler rumah aku ngan anak2 abang aku+zikry n aqilah.jumaat ni abang aku dh berangkat ke Abu Dhabi.jadi dia dtg nk jumpa ler abah ngan adik beradik aku.kasihan kamu sih,kitaorang x dpt nk nganto.klu kat senai atau changi,bole ler kitaorg menyibuk.kat KL,x dapek ler nak menyibuk nganto,huhuhu.....





 COMEL TAK?HEHEHE....






Apa2 pun,semoga dengan bertambahnya usia pd tahun ni,bertambahlah juga amal ibadat dan kesabaran dengan karenah anak2 dan isteri kamu,hehehe....di murahkan rezeki,diberi kesihatan yang baik dan menjadi anak,suami dan ayah yang soleh.amin......

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting