Monday, July 26, 2010

aPa YanG pEnTing,kERjasama...

Posted by erienaerin at 5:04 PM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
hujan dari malam tadi wooo....sejuk bangat.tmpt keje aku dh lecak gile.mata plak dh mcm xleh nk bukak siot.so,rini xde aktiviti yg mencabar kat tmpt kj aku.dh bosan2, makan jela kj aku.semapt lagi cari resepi...mana tau ada yg berkenan,bole gak try.
hmmm....cite bab makan,semalam aku bersama2 kakak ipar aku telah menyibuk kan diri kami di dapur untuk masak masakan special ala2 kerja kahwin gitu,hahaha...resepi yg dipilih,NASI MINYAK+AYAM MASAK MERAH+RENDANG DAGING.desertnya,DADIH MANGO tp dh pecah.hihi...pergh!!!makan jela kerja aku ni.petang plak g rmh org khwin.tp mkn nasi jagung la plak....tp x sempat amek gambo pengantin....disertakan kat cni masakan dari chef riena & chef izan,hahaha...gambo chef je xde sbb blm mandi,kuikuikui....

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting