Monday, July 19, 2010

pagi isnin yang mendung...

Posted by erienaerin at 5:18 PM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
Rini hero cilik aku demam....dari mlm tadi badannya dah mula panas.tp bila buka citer hindustan,wah....dia pun ikut la joget,hihi...
petang dalam kol 3.45,hubby call bgtau zikry nangis,badan panas sangat.aku keluar jap bawa zikry g klinik....jumpa doktor,haaa...kena masuk ROKET beb...apalagi,zikry pun mengamuk la.pergh!!anak aku dah macam cikgu silat dia bagi penerajang.
Balik keje kang aku nak rest..dh bape ari x cukup tdo gara2 siapkan sample kuih.lgipun zikry demam.baik aku melepak ngan anak aku.Harap2 anak aku cepat sembuh.kesian mak mrtua aku ti nak melayan ngaruk anak aku.
Sok aku akan memulakan percubaan pertama aku...iaitu MENGEDARKAN SAMPLE KUIH...mudah2an ada rezeki untuk percubaan pertama aku..insyaAllah...

gambar zikry bengang

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting