Friday, July 30, 2010

hiDup Aku(pArt 4)

Posted by erienaerin at 11:01 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
08/04/2009
ish..knp aku sejuk gila ni??kipas dh tutup.haus,sejuk,siap gegel lg.tgok jam,5.30pagi.aku panggil kakak aku mintak ambilkan air.rasa perut,eh knp baby aku x gerak ni?selalu baby gerak secara aktif waktu subuh.amek hpon,aku msg KAK SUE.tnya kat dia,aku rasa mcm demam,baby plak x gerak.dia pun menyarankan aku supaya g klinik secepatnya.then,kol 7 aku g klinik.doktor tu sengal giler ar.dhla xde org,perut aku plak sakit.dia buat apa ntah kat bilik dia hegeh2.bila dia check aku,he juz said,"awak demam.nak mc x arini?".giler ar!!!dh tentu public.cipan...
aku terus g rmh mak aku,mak aku baru balik kj.dia panik...terus g hanta aku kat HOSPITAL ISMAIL JOHOR BAHRU coz baby x gerak2..hm..haru beb kena check mcm aku ni ikan je...result,kena tahan coz demam panas..
aku melepak kat spital 4 hari...best tau dok spital.cukup masa makan.siap kakak aku hanta nasi bungkus siap ada DUNKIN DONUT lg tu..robok baju dh mcm ice box penuh ngan mkanan.bkn apa,dia risau adik dia yg kuat mencekik ni kelaparan..haha...
kat spital,aku bedal tido jela...mana x nya,asyik lantak ubat batuk ngan ubat demam.pastu masuk air plak sampai 8 botol...kes?kencing kotor.klu kencing kotor,silap2 bole beranak awal.
11/04/2009
hubby call suruh amek kat pusat banda...ooo...hubby dah sampai dari KOREA rupanya.camne nak amek?aku kat spital..hihi...lupa nak habaq kat dia noo,aku tgh melepak kat spital.
keesokannya,hubby dtg spital...YES!!!aku dh bole balik.kemas semua brg2 yg ada.pergh!!stok mcm aku dh pindah kat spital ni plak rasanya.npk je hubby,hilang rasa rindu.2 bln beb x jmpa...."KU BAHAGIA,LA~LA~LA~...bersambung...

2 bulan lorh...

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting