Thursday, July 29, 2010

mAkaNan fEbEreT hAku!!!

Posted by erienaerin at 2:27 PM
malam td aku agak bz....bz apa?bz sibuk wat BLOG utk kakak aku,hihi...bz ngalahkan perdana menteri!!tgh syok layan BLOG,kakak aku dtg ngan sepinggan NASI GORENG KAMPUNG!!ooo...nak rasuah ea??perut aku mmg dh tgh berdangdut reggae plak tu.apa lg,aku bedal jela.tp x cukup!!!huaaa....teruknya melantak.

mlm semalam pnya mknan jgn citer lg la,dh selamat pun.lunch td plak ngan sepantas kilat aku dh sampai kat kedai NASI AYAM PENYET....Pergh!!!kedai ni la yg membuatkan aku angau.klu g situ aku memang penamak tahap dinasour la.mesti aku order,AYAM@PUYUH+LELE,JELLY KELAPA ngan BANDUNG SODA.Lunch je,nk dekat RM10 rabak.seminggu ada la 2@3x aku pg.memang nak kaya kan makcik jawa tu la aku ni.

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting