Friday, July 23, 2010

rezeki pasti ada

Posted by erienaerin at 5:12 PM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
badan letih sangat 2-3 hari ni....pagi2 jgn citer la,m****h je.dah mcm megandung la plak,"morning sick" haha...hero cilik aku blom chat lagi.sedih tgok zikry baring je tp tangan main keta.mungkin nk main tp x larat.
semalam aku wat lg cikit biskut raya.ALMOND LONDON,SARANG SEMUT,TART.sambil tu ajar sekali kakak aku sepit kuih tart.kakak aku ni,dari kecik mmg x berminat ngan biskut2 raya ni.tp kalau bab2 hiasan dia suka la.jd,kematu gak tangan dia semalam,hahaha...
aku kalau dh mengadap wat biskut2 ni,x tdo mlm pun xpe.selagi x siap,mmg aku x tdolaa.nasib baik hubby keje malam.klu x confirm kena marah coz pagi mau keje daaa.
sample yg sebelum ni aku hanta,alhamdullilah dah ada yg order.ada rezeki lebih untuk tahun ni,adala.lagipun ni percubaan aku yg pertama,rasa cuak gak.lutut pun bole gegel ni kalau x dpt siapkan order customer.maunya kena rembat ti beb.confirm adik beradik kena angkut untuk siapkan order,haha..tp insyaAllah..aku mesti bole wat.
pergh!!!lmbat la plak kol 6.lapar!!!!!!!!!!



0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting