Saturday, July 31, 2010

hAri Ni PuBLic Ke?

Posted by erienaerin at 9:08 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
sunyi je tmpt kj aku ni??....jap aku skodeng pomen....(1min...2min...3min..)huh...2 org pomen je yg ada?mana yg len ni?rini public ke?klu xde pomen,bole la aku melepak kat opis je rini,ngeh..ngeh..ngeh..
semalam aku bantai menghadap pc cari resepi..resepi apa?of coz la mknan feberet aku.NASI AYAM PENYET....tp semuanya sambal tomato.sambal mcm makcik jawa tu xde laa...mcm mana aku nk dpt resepi tu ek?kena part time kat kedai dia kot??huhu...tp yg penting,aku dah ada sambal baru utk mengelakkan aku dr kerap g mencekik kat kedai tu.aha...tadaa...dinner aku smlm....

pas siap masak,aku siapkan order dari kak nani...simple je.cornflakes peanut butter cookies.tq kak nani...

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting