Friday, July 30, 2010

huJAn oH huJAn......

Posted by erienaerin at 8:59 AM
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ
kol 8 hujan dh lebat bangat..hmm...kalau kat rmh ni maunya tgh jd mcm hantu bungkus..baju ngan seluar aku dh basah.sengal tol la aku ni,napela x bwk bju lain.mcm x tau2 lg nk kena hnta zikry.mn nak dukung zikry,nk pegang payung lg.huh...gegel beb kat opis ni.hmm...tmpt kj aku mcm x cukup org je.ni mesti kes pomen mogok sbb bos x byr gaji..gilos tol bos kitaorg ni.tp aku sedih tau bila tgok diaorg mtk gaji.mcm pengemis dh...senang citer,mengemis duit sendiri.
nanti beratur panjang2 tgu gaji(x termasuk aku,aku special sikit)ngeeee....ada yg dpt separuh ada yg x dpt langsung.pekerjanya india ngan melayu.bos plak chinese...wah...1MALAYSIA la kiranya ni.ngeh..ngeh..ngeh..
kalau aku jd bos best x ek?hmm...kat kocek,duit RM50@100 berkepuk je.pakai keta besar,rmh besar,kat rmh ada maid,org pandang hebat je....
tapi....hebat ke aku kalau aku ada semua tu?hmm...mungkin ti semua harta dunia ni bole wat aku bongkak kan.yela,mentang2 org dh pandang tinggi.mana tau,bila dh senang mak ngan abah pun aku dh x pedulikan.contoh kat filem kan dh byk pe...SI TANGGANG,HINGGA HUJUNG NYAWA...BLA,BLA,BLA...
jd,aku patut bersyukur dengan rezeki yg telah ALLAH kurniakan.walaupun sederhana tp aku bahagia.kalau nk senang,YA KENA USAHA LA DONG...

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting