Saturday, September 17, 2011

BirTHday Aku eA?

Posted by erienaerin at 11:55 PM
hari ni birthday aku.....xde yg special.tahun ni kena igtkn mak sbb mak terlupa...bukan nk hadiah,cukup sekadar ucapan dan doa dari mak.hubby ea?mestila dia igt,klu x igt mmg aku merajuk 30minit,hahaha,sengal....

patutnya,member aku dtg tadi.chacha n lisa tp aku g spital sbb nk amek mama.sampai sana rupa2nya,kakak aku dh ada.so,aku x bawak adik aku balik...aku g hanta kakak sedara aku dari singapore ke LARKIN.sebelum tu g makan kat PANDAN.last aku g PANDAN ni,masa malam raya.motif??bukan g berpeleseran tp g sana semata2 nk cari tudung yg matching ngan baju raya aku.tahun ni aku bz jual baju n amek tempahan kuih,tu yg x sempat cari tudung.Eh?kok citer mlm raya?hmm....ok la kan,masih bulan SYAWAL per...

apa lagi nak citer ea?hmm,xde dah cuma nak siapkan baju,sok nak g jemputan kahwin kat tmn mawar.huhuhu....nite

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting