Wednesday, September 28, 2011

MY LITTLE OVEN

Posted by erienaerin at 11:30 PM
member ada tempah CHEESE TART 50pcs....barang2 semua dah ada,cuma barang utk APAM POLKADOT je x cukup.mula2 nk beli 2~3 brg,tp dah melarat2 plak.mcm2 aku g beli.tp brg yg penting la sbb aku nk wat EGG TART.aku bab wat mmg rajin tp bab nk bergambo kan menatang tu,aku x minat benor.

member order FRUIT TART....esok kot baru aku wat.rini siapkan CHEESE TART je dulu.50pcs kejap je,kalau mula2 wat CHEESE TART ni,org g pahang patah balik johor pun aku x siap2 lagi...aiceh,ayat nak sengal.tp aku x sabar la nak wat EGG TART sok....dah ngadap YOUTUBE ngan hubby,cara2 nak wat EGG TART,tu yg kitaorg teruja.KITAORG?ya,kitaorg.maknanya hubby aku pun minat bab bakery ni.selalunya,dia penyumbang idea n modal la...(tapi kena pulang beb,loan je).

Pas hanta CHEESE TART,zikry sound baik punya...UMMI,NAK KENTANG NGAN NUGGET TAU....glupp,McD beb....selera mmg rabak mcm mak dia gak....belikan jela ye,janji anak aku nak makan.huhu...nite


0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting