Tuesday, October 18, 2011

Aku Tak Boleh Nak Tido

Posted by erienaerin at 2:45 AM
Waktu-waktu mcm ni la aku paling tak suka.nak tido pun memang x lena.kejap2 terjaga.mcm ni la gaya nya bila hubby keje mlm.pantang ada bunyi sikit,mula la telinga aku rasa kembang je.

Paling yang menakutkan aku,mestila PEROMPAK!!!haish,cukup la sekali mengalami pengalaman tu.masa tu tahun 2006.biasanya kalau aku nak tidur,bilik tidur aku mesti aku kunci.ntah mcm mana la malam tu aku boleh lupa nak kunci pas adik aku amek kipas.

Pas aku sms hubby(masa tu tgh bercintan),aku charge le handphone aku.handphone pertama yang aku beli guna duit gaji aku,huhu...aku pun tido.sadar2,mulut aku dah kena tutup.uish,suspen gila aku kejap.aku ingat adik aku gurau2 ngan aku.sempat lagi aku raba leher aku.ALAMAK!!PISAU...GULP!!!.yang aku dengar si binawe tu cakap,"BAGI DUIT DAN BARANG KEMAS"....aku cakap la xde.yang ada pun duit aku RM10.tiba2 teringat handphone.Pusing je,uhu..uhu..uhu...dah kena amek pun.

Fikir secara waras,aku pun cakap la dengan mangkuk hayun tu,"KAU DAH AMEK HANDPHONE AKU,SIMCARD TU BAGILAH"....dengan baik hati dia bagi.siap gelak2 sbb xtau nak kuarkan simcard.sambil tu aku pun membebel la,"AKU BARU BELI HANDPHONE NI.KALAU YA PUN KORANG NAK MEROMPAK,ROMPAK LA RUMAH ORANG KAYA.RUMAH NI BUKAN ADA APA PUN"....cipan,diaorg gelak2kan aku.

Aku tinjau luar bilik...pergh!!lahabau ni semua ada 3org.siap bawak gunting pokok lagi yg gedabak tu.yg sekor,bawak selipar.motif?hmm,xnk selipar dia plak kena kebas kot.huhuhu....pas dia siap geledah rumah aku diaorg berambus...aku kuar bilik pastikan adik2 aku xde apa2.tengok adik aku yang lelaki,terbongkang.dia ni,kena bom pun x sadar.yang sadar cuma mama je.mama ngendap luar rumah,rupa2nya,lahabau ni semua ada 5org.

Gitu la serba sedikit pengalaman aku.sbb tu aku risau klu nak tdo nyenyak2 ni.ditambah plak adik aku kena rompak bulan lepas.adeh...seram den.

ni lanun laaaa

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting