Saturday, October 29, 2011

BUNTING TANPA SUAMI...HUH

Posted by erienaerin at 11:50 PM
Aku bukannya kejam sangat...tapi aku mmg benci ko!!!ko binatang!!jangan jejak lagi rumah aku!!kalau ko masih baby ke baru pandai ber tatih ke boleh la aku nk mengajar ke apa tapi ko dah besar,dah tua pun!!!

Datang x bagi salam,berani2 kenchinnngggg!!!ko ingat aku apa?maid ko?"mak angkat" ko panggil,ko sembunyi2 pastu lari ngan balak ko yg berpanau tu...huh,geli gila aku tgok...xde taste la ko ni.buruk rupa,buruk lantak....eee,selisih je!!

Aku punya la sabar ko berdating depan rumah aku....wah2,berani-berani buat taik plak!!!lu,bikin wa hati panaaaas je.hei,kang aku cakap lebih2,"mak angkat" ko kecik hati plak...mak aih,nasib baik "mak angkat" ko tu jiran aku tau,kalau jiran kepada jiran aku,memang ni makan dia....(sambil angkat kaki wat corner kick)

Nak belagak dengan aku ea?tau2 je dah bunting...hahaha!!!mana bapaknya?hah?x sure sape?baru padan dengan muka ko!!tu la...nak menggatal ko x kira jantan,semua ko sapu.sekarang tanggung la sendiri.x payah la nak wat muka sedih depan aku ea...x jalan la weh.

Ko tu patut sadar diri,ko tu anak yatim kematu,"mak angkat" ko kutip,bela ko...bagi makan,tempat tinggal,mcm ni ko balas?bunting tapi xde laki?kalau aku la yg bela ko,aku halau jela ko ni....bazir duit je bela,tapi perangai?ya ampunnnn!!!

DAN AKHIRNYA,AKU NAK TUNJUK KAN PERBUATAN KEJI BETINA NI!!!!












boleh ea ko tinggalkan anak ko?wat sibuk je kat rumah aku.....Zikry takut tau x?????dasar KUCING!!!hampeh...........

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting