Wednesday, October 5, 2011

McD...para~papa~pa...i`m lovin it

Posted by erienaerin at 10:30 PM
La~la~lala~la La~lala~la.....


Tau lagu apa?klu tgok TheSmurf,tau la gaya bunyi ni.bulan lepas,kat Mcd kan ada.beli happy meal,dpt la menatang2 ni.aku sebenarnya dari kecik fikir smurf ni apa.dan sampai sekarang pun aku masih xtau.

Mula2 aku terjebak ngan McD ni masa aku dok kat singapore.bukan jadi PR sana tp tiap2 minggu balik sana.menu aku x lain dah mesti Fillet O Fish.....pantang lalu mst aku pow pakcik aku.

Tapi sekarang ni,anak aku plak dh terjangkit aku.asal lalu je depan McD,NAK NUGGET NGAN KENTANG....katanya.klu dgn aku,boleh layan lagi tapi kalau ngan ayah dia,hmm.....mmg x dpt ler.aku x kisah klu nk belikan,janji anak aku nk mkn.

Mainan2 semua yg dapat,aku plak yg tolong kumpul kan,hihihi.....tapi disebabkn pas main xnak kemas,semua aku simpan.kemarin ada sorg bdk pompuan ni,dia mmg x pernah masuk rmh aku.sekali dia masuk,sempat plak dia rembat patung smurf aku.haish....kat McD dah xde lagi la dol stock tu.ko g rembat plak.hmm....

ni koleksi zikry.....


0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting