Wednesday, October 19, 2011

hujan oo hujan

Posted by erienaerin at 10:00 PM
Aku siap2kan baju kerja hubby,hidangkan makanan pastu aku siap2 untuk tgok mak.tghri tadi kak ita dah g tgok mak,petang ni aku plak yg g.adik sedara aku fatin yg temankan aku.tima kasih atin :)

Nak menuju ke spital,hujan agak lebat juga.demi mak,xpe...hihihi.....

Masuk je ICU,mak termenung.aku bagi salam...pegang tangan mak....mak bg isyarat mak nak balik,tidur kat rumah.kesian mak....x selesa.belakang mak dah melecet.Tgh pujuk mak,pak busu sampai....mak minta air.aku sepitkan kuku mak.dah panjang n kotor.

Yang buat aku sedih sangat,mak tulis...LG 1 HARI MAT....aku xdpt nk ckp apa2 kat mak...hanya suapkan mak air je.tahankan air mata dari menitis depan mak....Ya Allah,kuatkanlah hati aku.sihatkan la mak dan abah ku.panjangkan lah usia mereka supaya dapat mereka beribadat kepada Mu Ya Allah...amin.

Balik dari hospital,hujan lebat sangat.....terpaksala aku bawa mcm siput sbb aku x berapa awas....

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting