Sunday, October 23, 2011

MENGHABISKAN HARI AHAD

Posted by erienaerin at 9:00 PM
ngatkan nak g tgok mak aku kol12.30 tapi abah kata nak g petang...dah terlajak bersiap2,g kg jap beli cendol ngan goreng pisang.ngatkan nak singgah tgok mak mertua aku tp dia xde...

so,kitaorg pun melepak kat Tasik...dulu tasik ni x cantik langsung.aku pernah ikut perkhemahan kat tasik ni.siap kena masuk kolam g....kepala otak aku pk ada makhluk2 yg menakutkan je dlm kolam ni,cth:naga tasek chini,huahuahua....tapi tu dulu,skrg x takut pun.layan jela gambo2 septang bersama kami...aiceh


ZIKRY DAH TAKUT INGATKAN KENA TINGGAL....TERPEKIK2 PANGGIL "AYAH!!!"....HAHAHA....PADAN MUKA

AYAH ZIKRY DOK USHA JE DARI JAUH ANAK DIA WATPE




Pas amek abah,otw ke spital,melepak jap pat kelapa bakor...abah kata abah nak try rasa,sedap ke x.tapi aku x minat lak yg bakor,klu yg x bakor aku suka la....apa lg,layan2....




baru bangun,xde mood


macam pekerja kat kedai mamak lak,hihihi....


Dan akhirnya....sampai gak kat spital kol5pm......

gambo mak aku,aku edit sikit....x sopan klu nak tunjuk...mmm

2 comments:

Kasmawati Jaafar on October 25, 2011 at 9:10 AM said...

semoga mak rina cepat sembuh ye..

erienaerin on October 25, 2011 at 11:14 PM said...

insyaAllah...terima kasih kak doa kan utk mak.

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting