Tuesday, October 18, 2011

HSI LAGI YA

Posted by erienaerin at 4:30 PM
rini g spital ngan kakak aku.pas siap masak,aku tunggu kakak aku.di sebabkan petang ti kakak aku nak g spital lagi dengan abah,tengahari ni aku yang drive.kitaorang g naik keta aku.

Sampai spital,abang aku pun ada.bg kakak aku naik dulu,aku melepak ngan anak2 aku kat taman herba....tunggu2,kol1.30 kakak aku turun.dia kata x dapat tengok mak sbb nurse tgh check mak...aku plak naik,alhamdullilah dapat tengok mak...mak minta air...haus katanya.

Nurse minta belikan pampers..habis katanya.x dapat lama2 dengan mak.dpt bersihkan mak sikit je.xtau la nurse bersihkan mak aku ke tidak.berminyak sekali muka mak aku.kesian mak aku....lama dah mak aku x mandi.

Balik spital,singgah masai g beli brg untuk mak.aku beli 5 helai tuala untuk mak.kalau nurse x lap juga mak aku,biar aku lap muka diaorg ngan tuala2 tu nanti.

Sampai rumah dah kol3.anak2 aku pun dah tdo...hehehe....aku pun apa lagi,tido jgkla.

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting