Friday, October 28, 2011

MARRYBROWN YANG RED

Posted by erienaerin at 10:46 PM
Nak g spital td,ada kemalangan kat HIGHWAY.kesian,baru balik keje xcident plak.mcm teruk je...aku x berani nak tgok,ti mula la x tdo mlm...(acah je,hikhihik)...Motor mamat ni dah terbarai dah kat tepi jalan.xkan la plak aku nak ngambik gambo tuannya ye x?biadap namanya tu atau dalam bahasa mulia,TIDAK SOPAN.

Keadaan mak hari ni memuaskan...aku bole bg C+ berbanding dari kemarin,G-...serius.mak berbual mcm biasa cuma SORE ROCK KAPAK mak je x hilang lg.nurse kata mak aku dah nyanyuk,endas mu!relax je MEM aku tu bercerita.huh!!

Balik dari spital,mcm biasa...perut pun dah menari shuffle beb,apa lagi ~JALAN-JALAN CARI PASAL MAKAN~ mak oi Zikry,LU BIKIN INI FUNFAIR MARRYBROWN,SELUPA LU PUNYA!!!.

0 comments:

Post a Comment

 

AL-KISAH....ERIENA WORLD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting